Після того, як волосінь уся покладена на мотовильце, починають тягти гумку. Тягнуть доти, поки вона або обірветься, або вантаж стронется з місця. Якщо вантаж пішов до берега, то треба намагатися гумку вибирати як можна швидше, щоб створювати інерцію вантажу. Практика показує, що гумка витримує навіть дуже важкий вантаж, щоправда, у тому випадку, якщо дно рівне. Якщо на дні є камені, корчі, растител ьность і інші зачепи, то вантаж відірветься. Деякі рибалки закидають вантаж зі страховочной волосінню. По закінченню риболовлі вантаж витягається з води не за гумку, а за цю страховочную, або, як її ще називають, буксирну волосінь. Якщо ж є човен, то зберігається й вантаж, і гумка.
Для того щоб легше можна було знайти вантаж, до нього на лісочку привязывается буй, за допомогою якого витягають вантаж-якір. Для зручності гумку з'єднують із повідцем для заброса вантажу не наглухо, а за допомогою карабинчика, який можна купити в рибальському магазині або зробити зі шпильки. Це дозволяє, діставши вантаж, відчепити його від гумки. Розтягнута гумка сама піде до берега. У цьому випадку в гумки усувається скрученность - проходячи вільно по воді, вона вирівнюється. При намотуванні гумки, втім, і лісочки, на мотовильце або шпулю не треба їх натягати. Гумка повинна укладатися з деяким провисанням щоб уникнути непотрібного навантаження.
Джерело:http://www.gorybalka.com/ua/snasti_dlya_lovli_ryby10.html
|